تفریحات رایگان در دبی
نوشته شده توسط : هیپوتریپ

 

  • فلامینگو‌های راس‌الخور

برای چی برای باغ وحش پول پرداخت کنید؟ شما می‌توانید به طور رایگان از زیبایی‌های حیات وحش بهره ببرید. بازدید از فلامینگوها قسمتی است که حتما باید در قسمت تور رایگان دبی خود قرار دهید. در پناهگاه محافظت شده راس‌الخور بیش از هزاران پرنده در انواع مختلف نگه‌داری می‌شوند اما فلامینگوها در این میان از بقیه پرندگان بیشتر مورد توجه هستند. شما با رفتن به این مکان و بازدید بیش از۶۰ نوع فلامینگو می‌توانید تجربه‌ای تکرار نشدنی داشته باشید. علاوه بر آن این مکان بسیار آرام و زیباست و می‌تواند روز فوق‌العاده‌ای برای شما بسازد. این پناهگاه از شنبه تا ۵شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر به صورت رایگان پذیرای شما عزیزان می‌باشد.

 

  • بازدید از پارک الممزر

اگر تصور شما از دبی بیابانی بی آب و علف است باید بگویم کاملا در اشتباهید! طی سال‌های گذشته دبی تبدیل به شهری بسیار مناسب برای زندگی همراه با فضاهای سبز متعدد شده است. یکی از فضاهای زیبایی که می‌توانید در دبی بازدید کنید، پارک بزرگ ممزر است. در این پارک ساحلی، علاوه بر فضاهای زیبایی که برای پیک نیک با خانواده در نظر گرفته شده است، جذابیت‌های دیگری موجود است. مانند رستوران‎‌ها و کافه‌های متعدد، مغازه‌های کوچک برای خرید یادگاری، بازی‌های هیجان‌انگیز برای کودکان و بزرگسالان، مکانی سرباز برای برگزاری کنسرت (که اگر خوش‌شانس باشید و برنامه‌ای اجرا شود، می‌توان از کنسرت مجانی لذت ببرید)، ساحل زیبا برای لذت بردن از دریا و یا شنا و آفتاب ‌گرفتن. در تور رایگان در دبی، بازدید از پارک ممزر را از دست ندهید.

 

  • سینمای رایگان!

یکی از دیگر تفریحات رایگان در دبی تماشای فیلم در زیر ستارگان است. مکان‌های مختلفی هستند که در دبی به طور رایگان فیلم پخش می‌کنند و شما می‌توانید لذت ببرید. در اینجا تعدادی از مکان‌های رایگان در دبی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. رایز دبی در کنار نهر بندرگاه از مکان‌هایی است که هر پنجشنبه در فضای باز فیلم‌های با کیفیت پخش می‌کند.

آدرس: Rise, Dubai creek harbor پنجشنبه‌ها ساعت ۷:۳۰ . برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید. 

  1. خانه استیک ۱۴ام غربی در نزدیکی نخل دبی هر پنجشنبه تماشای فیلم به صورت رایگان برگزار می‌کند. البته اسنک و نوشیدنی هم سرو می‌شود که برای آن باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت شود. هر پنجشنبه ۲ فیلم نمایش داده می‌شود. یکی با موضوعات خانوادگی و دوستانه در ساعت ۶:۳۰ غروب و یکی هم با موضاعات کلاسیک ساعت ۸ شب.

آدرس: West 14th, Oceana beach club, Palm Jumeira، پنجشنبه‌ها ساعت ۶:۳۰ و ۸ . برای اطلاعت بیشتر کلیک کنید. 

  1. هر یکشنبه در فضای آزاد بالای وافی مال نمایش فیلم به صورت رایگان انجام می‌شود. شما می‌توانید ساعت ۸:۳۰ شب به این مکان بروید و بر روی کیسه‌های بزرگ و بامزه بنشینید و از تماشای فیلم‌های روز دنیا لذت ببرید.

آدرس: Wafi Mall, Pyramids Building, Oud Metha. ساعت ۸:۳۰ شب هر یکشنبه. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید. 

 

  • نهر دبی را از دست ندهید!

یکی از تفریحات رایگان در دبی که طرفداران فراوانی دارد گشتی در نهر دبی با کشتی است. شما برای بازدید از این منطقه باید تنها ۱ درهم بپردازید. نهر یا خور دبی ( Dubai Creek ) نهری با آب شور واقع در دبی، امارات متحده عربی می باشد که در راس الخور پناهگاه حیات وحش به پایان می رسد. برخی منابع می گویند که این نهر تا العین درون مرزی گسترش یافته و یونانیان باستان آن را رودخانه زارا می نامیدند. از نظر تاریخی، نهر دبی شهر را به دو بخش اصلی تقسیم می کند دیره و بر دبی. حتما بازدید از این نهر را در برنامه تور رایگان در دبی خود قرار بدهید.




:: برچسب‌ها: دبی , جاهای دیدنی دبی , بدون هزینه در دبی سفر کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: